Известие

Collapse
No announcement yet.

Относно полиуретановите тампони

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Относно полиуретановите тампони

    Колеги, ако сменя тампоните на горните носачи и на стабилизиращата щанга с полиуретанови, понякакъв начин ще се ускори ли износването на другите тампони по ходовата част, които ще са си обикновенни? Или ако ще слагам полиуретанови, да са на всякъде такива???
    Благодаря!
    2,4JTD SW `00

  • #2
    Слагаи колега. Оригиналните тампони на горните са също толкова твърди, да не кажа и по-твърди от полиуретановите. Слагай смело, няма да се износят другите по-бързо от нормалното
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      абсолютно
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #4
        Слагай смело, няма да сгрешиш
        Но ако питаш мен най-добре навсякъде, та да ти е мирна главата веднъж за винаги
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          Да ползвам темата и да питам, колко км. горе-долу издържат полиуретановите тампони на носачите, особено на горните преди да се разкърцат? С други думи, колко често трябва да се свалят полиуретановите тампони, за да се омасляват и да не скърцат?
          Моля най-вече за мнението на хора, които карат с такива тампони от 20-30 и повече хиляди км.
          2014: Deutschland über alles

          Comment


          • #6
            За 6 месеца и 10 000 още не скърцат.На носача са с медна грес,на шенкелите с морска.Разлика м/у видовете грес не намирам.

            Comment


            • #7
              Благодаря на всички отзовали се просто последните тампони на горните носачи издържаха 4000 км... Минавам на полиуретанови... то гледам и цените им са по-изгодни.
              2,4JTD SW `00

              Comment


              • #8
                Абе то и за скърцането има решение, използвано до средата на миналия век - монтиране на гресьорки, ама иска и допълнителна доработка на тампона - канали. Това е в сферата на мечтите разбира се. Иначе полиуретана би трябвало на определени километри (мисля 20к бяха) да се завърта, за равномерно износване и тогава да се смазва отново с грес. Също така различните видове полиуретан имат и различна твърдост, така че и от нея зависи степента на износване.
                Принципно по дифолт алфите си скърцат, така, че "не скърцането" е по-скоро някакво тяхно епизодично състояние и си е просто един голям реверанс към собственика й.
                Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                Alfa Romeo 156, 2.0TS

                Comment


                • #9
                  Е ако на 20к км. се свалят носачите, за да се гресира полиуретана, тогава какъв е смисъла от него изобщо?! Аз съм на 112600 км. и все още не съм сменил горните оригинални носачи. Вярно, единият се е разтропал, ама са 112к, не 20к.
                  2014: Deutschland über alles

                  Comment


                  • #10
                    Ами смисъла от полиоретана ще го разбереш като си купиш носачи от бг.

                    Comment


                    • #11
                      от преди 2 дни и аз съм с полиоретанови тампони на горните носачи!стигнах до това решение след като смених оригиналните с МУГ!е няма такава боза,единият изкара около 15 000 км а другият изкара 5000км едвам го подмених гаранционно и след още 10 000км няма да ви казвам в какво състояние го свалихме,щом имаше луфт от тампоните около 1-2см,мисля че е ясно колко са хубави!а все пак цена за брой е 140 лв!!
                      alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                      Comment


                      • #12
                        А кои тампони се сменят с полиуретови за да спре дразнещото скърцане, спра ли музиката за малко да се чуем в колата и това скърцане толкова почва да изнервя ужасно е.

                        A и правя доста лошо впечетление с това скърцане ;(
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                          А кои тампони се сменят с полиуретови за да спре дразнещото скърцане, спра ли музиката за малко да се чуем в колата и това скърцане толкова почва да изнервя ужасно е.

                          A и правя доста лошо впечетление с това скърцане ;(
                          по принцип на горните носачи
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                            по принцип на горните носачи
                            Май ще трябва да инвестирам в тях, грозно е това скърцане , тръгне ли се на дълъг път задължително скърца като луда..., иначе горните ми носачи са ТРВ на около 4-5хил км.
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                            Comment


                            • #15
                              Абе не се набутвай. Като се разбият оригиналните ти носачи, тогава сменай с полиуретан. А да не си мислиш, че полиуретана не скърца?
                              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                              Alfa Romeo 156, 2.0TS

                              Comment

                              Working...
                              X